Засідання педагогічної ради школи
27 грудня 2018 року педагогічний колектив школи зібрався на засідання педагогічної ради задля підведення підсумків роботи колективу у І семестрі 2018-19 навчального року та обговорення актуального питання, пов’язаного з впровадженням засад Нової української школи у практику викладання англійської мови у початковій школі. Директор школи Тетяна Леонтіївна Посадська у своєму виступі проаналізувала роботу вчителів, досягнення та недоліки за результатами освітньої діяльності закладу на кінець 2018 року та окреслила основні завдання і дала рекомендації щодо подальшої роботи педагогічного колективу.Тема засідання «Інновації у навчанні іноземної мови учнів початкової школи: виклики та перспективи» є надзвичайно важливою для розуміння подальшої долі навчання профільного предмету у закладі. Так, на засіданні педагогічної ради обговорювались питання особливостей формування іншомовної компетентності, особливості адаптаційного періоду учнів 1-х класів, методики викладання англійської мови та оцінювання навчальних досягнень учнів. Заступник директора з НВР Калько В.О. доповіла присутнім про участь представників кафедри у сесійному засідання науково-практичної конференції «Зміст і технології шкільної освіти, що відбулась 26 грудня 2018 року в Інституті педагогіки НАПН. Під час проведення зібрання керівник секції доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, доцент, завідувач відділу навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України Редько Валерій Григорович та представники ЗЗСО столиці мали можливість обговорити актуальні питання компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи, поділитись досвідом та окреслити перспективи впровадження концепції НУШ.
На засіданні педагогічної ради своїми думками та досвідом навчання англійської мови у 1-х класах поділилась учитель англійської мови Городілова Т.М. Тетяна Миколаївна з позиції вчителя-практика, який пройшов курс професійної підготовки і впроваджує компетентнісно орієнтоване навчання у 1-х класах, розповіла присутнім про перші результати та проблеми навчання англійської мови учнів 1-х класів. Представники кафедри іноземних мов долучилися до обговорення актуального для закладу питання: як за умов реалій НУШ використовувати інтелектуальний та професійного потенціал вчителів англійської мови, не втратити спеціалізацію і за рахунок яких ресурсів надавати якісні освітні послуги саме з профільного предмету. Робота колективу під час засідання була продуктивною.