Досвід проведення інтегрованих уроків у СШ № 125 м. Києва
Атестаційний марафон у СШ № 125 стрімко набирає обертів. Нові формати, інноваційні методики, авторські доробки ілюструють досягнення креативних, професійних, небайдужих учителів закладу освіти, які готові до подолання челенджів (викликів) такого непростого, проте цікавого освітнього сьогодення.
Так, у рамках планової атестації педагогічних працівників 2020-21 н.р. сьогодні у 8-А класі був проведений інтегрований урок англійської мови та фізики. Заступник директора, вчитель англійської мови Калько Вікторія Олексіївна та вчитель фізики Байназарова Ольга Миколаївна зважилися реалізувати ідею поєднання англійської мови з предметом природничого циклу навколо однієї теми: «Вода, її унікальні властивості та значення у житті людини». Шляхом виконання різноманітних освітніх активностей (аудіювання, читання, говоріння, розв’язування задач, знаходження мовних еквівалентів, демонстрації дослідів з синхронним перекладом, переглядом презентацій) вдалося досягти поставленої мети: довести, що вода, як унікальна речовина, вимагає дбайливого ставлення і охорони, а ще – вона надзвичайно корисна для здоров’я.
Найголовнішим досягненням інтегрованого уроку стало усвідомлення вчителями та учнями того факту, що шкільні навчальні предмети насправді не мають кордонів, і в рамках вивчення однієї теми можна поєднувати мову міжнародного спілкування сьогодні з фізикою, завтра – з математикою чи фізкультурою… Хто наступний?