Педрада в школі
«Дивитися на щось далеко не те ж саме, що бачити. Не бачиш нічого, поки не навчишся бачити красу»
Саме такими словами Оскара Уайльда
28.03.2013 р. в спеціалізованій школі №125 розпочалося засідання педагогічної ради на тему: «Естетичне виховання в системі підготовки та розвитку компетентнісно зорієнтованої особистості». Під час обговорення на педраді було розглянуто такі питання: «Естетичне виховання в гуртковій роботі», «Естетичне виховання при вивченні предметів естетичного циклу», «Формування естетичної свідомості на уроках гуманітарного циклу», «Психофізіологія творчої діяльності», «Виховання естетичного смаку та почуттів через систему позакласної роботи», «Особливості естетичного виховання в початковій школі».
Виступи директора школи Посадської Т. Л., заступника директора з виховної роботи Васіної Т. В., психолога Гольцберг К. О., вчителів-предметників Кошель О. А., Драги Т. М., Мороз Г. В., Федорової Т. А. супроводжувалися цікавими та яскравими презентаціями, які демонстрували естетичне виховання учнів в школі. Підсумком і родзинкою педагогічної ради був виступ педагога-організатора Лазоренко В. В., який наводимо нижче:
На дворі ще прохолодно,
А в серці вже квітне весна.
Так хочеться вдітися модно,
Дістати найкраще взуття,
Розправити лебедем плечі,
Мрійливо поглянути в небо.
І з усмішкою до малечі,
А більшого і не треба.
Стежка знайома вітає,
У піжмурки грають ще квіти,
А в школі на мене чекають,
Розумні і радісні діти.
Із усмішкою легше жити,
Іти вперед, добро творити.
Віддавати і краплинку брати,
Щоб знов іти і труднощі долати.
Естетичне виховання – це наша натура,
Наші вчинки, наші вподобання,
А також духовна культура.
Кожна дитина – особлива:
В любові зростає – відверто щаслива,
Помиляється – значить навчається,
Водночас усім і собі розкривається.
Здоров’я, почуття, взаємодія,
Настрій, бажання і таємна мрія,
Здатність співчувати, поважати,
Цей світ таким як є сприймати.
Проте у вихованні є різниця,
І це далеко не дрібниці.
Подивитись на картину або її намалювати,
Прослухати пісню – чи разом заспівати.
Виправдати – чи покарати,
Ненавидіти – чи навчитись прощати.
Різниця, на мій погляд, суттєва,
Проте навчає ситуація життєва.
Погодьтеся, теорія без практики –
Це ніби зорі без Галактики.
Те, що нас оточує –
Це лише краплина.
Головне всередині –
Там і є людина.
Я наполегливо працюю,
В роботі творчий шлях шукаю.
Я – оптиміст, і все хороше,
В усьому щиро я вбачаю.
Встановлюю цілі,
Описую план,
Збираю команду,
Даю новий шанс.
Себе проявити, цікаве знайти,
І впевнено знов досягати мети.
Не хочу лише підкоряти вершини,
Потрібно з’єднати усі колективи.
Ініціативу розвивати,
До дії учнів спонукати.
Я особисто переймаюсь
Проблемами молоді, їхнім життям.
Це кредо моє, і я сподіваюсь,
Що формула щастя підвладна всім нам.
Учитель – це лідер, в англійців – ведучий,
І бути попереду – шлях неминучий.
Я просто захоплююсь тим, що роблю,
Я тут розквітаю, дітьми я живу!