Відкриті уроки для слухачів курсівпідвищення кваліфікації
07.12.2012 року у спеціалізованій школі № 125 у рамках співпраці з Київським університетом імені Бориса Грінченка вчителями англійської мови було проведено серію демонстраційних уроків для слухачів курсів підвищення кваліфікації.
До школи завітали 30 учителів англійської мови з різних шкіл міста. Ми також радо вітали завідувача кафедри методики мов і літератури ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидата педагогічних наук Валентину Буренко.
Своїм досвідом викладання профільного предмету у школі поділилися досвідчені фахівці нашого закладу: учитель вищої категорії, учитель-методист Примак Євдокія Григорівна, учитель вищої категорії, учитель-методист Харківська Таміла Василівна та учитель вищої категорії, старший учитель Слєпньова Олена Петрівна.
Слухачі курсів мали можливість відвідати уроки англійської мови у
2-х, 5-х та 8-х класах. Слєпньова О.П. під час проведення уроку в 2-у класі продемонструвала рівень знань, розвиток та єдність навичок, умінь учнів у читанні , говорінні, аудіюванні та письмі. Цікавими та різноманітними були також методи та прийоми організації роботи на уроці з використанням наочності та технічних засобів навчання.
Примак Є.Г. на уроці в 5-му класі зробила акцент на інтерактивних методах навчання говоріння. Використання роздаткового матеріалу та інтерактивної дошки сприяли активізації роботи учнів на уроці, а зв’язок з життям у презентації діалогів допоміг учням усвідомити, у певній мірі, їх готовність до практичного використання мови.
Цікавим та незвичайним був урок англійської мови Харківської Т.В. у 8-му класі. Вчитель продемонструвала можливості використання сучасної форми роботи, а саме – “board games” для систематизації та узагальнення знань учнів. Урок був надзвичайно динамічним, адже за відносно короткий проміжок часу учні мали відтворити монологічне мовлення, знання відповідних фраз, граматики, використати англійську мову, як засіб вираження власних думок та емоцій.
Приємно констатувати той факт, що гості школи високо оцінили рівень викладання англійської мови у школі, а також відзначили сприятливий психологічний мікроклімат у колективі учнів та вчителів нашого закладу.