Засідання педагогічної ради у СШ № 125 міста Києва
У спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 125 м. Києва з поглибленим вивченням англійської мови 24 березня 2021 року відбулося чергове засідання педагогічної ради. У контексті реформування загальної середньої освіти вкрай важливо виносити до обговорення питання, пов’язані з новими стандартами освіти, новаціями в навчанні та вихованні учнів. Засідання педагогічного колективу проходило у змішаному форматі за ключовими питаннями:
- Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи.
- Створення системи інституційного внутрішнього аудиту як системи забезпечення якості освіти, спрямованої на вдосконалення всіх напрямків діяльності закладу.
- Стратегія розвитку школи з подальшою трансформацією у ліцей зі структурним підрозділом – гімназія.
З метою аналізу та визначення стратегій розвитку закладу, було прийнято рішення про об’єднання команди школи в чотири фокус-групи для подальшої роботи за напрямками :
- Освітнє середовище
- Педагогічна діяльність.
- Навчальні досягнення.
- Управлінські процеси
Важливо зазначити, що процес впровадження системи інституційного внутрішнього аудиту вже розпочатий. На засіданні педагогічної ради обговорювали результати аналізу якості освіти з трьох ключових питань:
- створення безпечних та комфортних умов для всіх учасників освітнього процесу;
- організація роботи з протидії булінгу;
- організація мультипрофільного харчування як запорука виховання здорового покоління українців.
Робоча група, яка готувала засідання педагогічної ради у складі: заступників директора – Васіної Т.В., Венцеславської Т.В., Калько В.О.; учителя української мови Лазоренко В.В., педагога-організатора Міщенко О.С., психолога школи Ковальової К.В. та соціального педагога Марюхніч Л.О. познайомила присутніх та винесла на обговорення педагогічного колективу питання, пов’язані з новими професійними ролями сучасного вчителя як модератора, коуча, фасилітатора, супервайзера, тьютора та проаналізувала результати анкетування учителів, учнів та батьків.
Рішення педагогічної ради та інформація про результати внутрішнього аудиту (анкетування) освітнього середовища закладу будуть незабаром оприлюднені на сайті та на офіційних сторінках школи в соціальних мережах.
Важливо зазначити, що процес впровадження системи інституційного внутрішнього аудиту в СШ №125 м. Києва вже розпочатий. Такий шлях тепер буде проходити кожен заклад щороку: самостійно визначати оцінку своєї діяльності (за напрямками, що вивчатимуться) та обирати вектор розвитку для позитивних змін.
Тож, РУХАЄМОСЯ ВПЕРЕД, ОБ’ЄДНУЄМОСЯ, СТАВИМО ЦІЛІ ТА ЗАДАЧІ, ДОСЯГАЄМО УСПІХУ РАЗОМ, У КОМАНДІ ОДНОДУМЦІВ!