Весняна педрада «Створення сприятливого психологічного клімату в освітньому середовищі. Допомога з подолання проявів ПТСР спричинених війною»
Психологічний клімат у навчальному закладі відіграє ключову роль у формуванні комфортного та безпечного середовища для учнів і педагогів. Він впливає на рівень мотивації, продуктивність навчального процесу, міжособистісні стосунки та загальний добробут усіх учасників освітнього процесу. Саме тому тема про створення сприятливого психологічного клімату є актуальною, як ніколи.
Дізнатися про сучасні практики, відновлення емоційного стану, зцілення медитаціями, казкотерапія, ароматерарія, заземлення через сенсорний досвід – усі ці методики дозволили учасникам заходу поринути в атмосферу спокою та душевної гармонії.
Крім того, з метою оцінки рівня психологічного стану та виявлення можливих проявів ПТСР було проведено анкетування. А також представлені результати дослідження щодо виявлення посттравматичних стресових розладів серед усіх учасників освітнього процесу.
Результати анкетування свідчать про значну потребу у психологічній підтримці та впровадженні комплексних заходів для зниження рівня стресу. Турбота про ментальне здоров’я – це важливий крок до відновлення та адаптації.
Тож бережіть себе, адже життя одне!